Tuesday, 19 April 2011

alamak!

adoi,suatu pagi yg hening lg membosankan
masa aku tgah sibuk2 nak g keje..masa tu aku lupe pulak ari ape..tp ari yg agak ngeri gak la
8:10am 
wa panaskn la enjin kete mase tu,makan beskut jap,padhal da lmbat nak g keje ni
agak lambat dah ni,wa pn reverse la kete,maka rase mcm tergelek batu la pulak
dlam hati rasa teringin nak tgok batu apekah yg syok aku gelek ni
jap lg,mg bes la
2 anak kucing aku mencicit lari kua dpd bawah kete aku
adoi,knp msti langar kcing sndiri ni
da la cumel
aku dgn terkejut trus hon n kuar dari kete n jerit pgel ayah
mind set aku da thu jap lg aku cnfm kne marah gn ayah ni
hah!!!
mg terbaik,kan aku da agak,bising org tua tu
tp hati aku pn x tenang gak la nak keje,mngis gak la aku bile cite kat yati,
risau kowt!!
bila da balik keje je,adoi,x smpai hati aku nak tgok dia x bleh jalan lgsung
nak yak,heheh,,nak makan,minum,smua ayah aku yg dukung dia
sian maa,,rasa bersalah gle aku
now da 2,3 minggu after kejadian,dia agak x shat lg la gak..
sian dia,,kakai dai patah,,
huhuhu
aku x salah!!


No comments:

Post a Comment